Veel gestelde vragen

  • Master-Drive helpdesk

    Zorg ervoor dat u de laatste update van het programma heeft.
    Er worden regelmatig nieuwe updates gepubliceerd en misschien is uw vraag daarna al wel beantwoord. 
    Heeft u toch nog vragen over het gebruik van Master-Drive? Stuur dan een mail naar support@verjo.nl of bel met 085 - 48 39 202. 
    Dan proberen wij u zo snel mogelijk verder te helpen. 

    Dit telefoonnummer is bedoeld voor de Master-Drive gebruikers.
    Wilt u een van onze andere producten bestellen of heeft u daar vragen over?
    Bel dan met 073 - 551 47 26

     Misschien staat u antwoord hier al bij?

    • Hulp op afstand

      Voor hulp op afstand klik op onderstaande afbeelding:

      teamviewer

       

    • Kan ik master-Drive op een Apple computer gebruiken?

      Leerlingen kunnen voor het beantwoorden van vragen in de Master-Trainer gewoon hun iPhone gebruiken, dan gebruiken ze immers de met internet vergelijkbare verbinding van de router. Het Master-Drive programma zelf is niet geschreven voor Apple. 

    • Hoe moet ik mijn computer instellen voor 2 beeldschermen?

      Als u op het bueaublad bent, gebruikt u uw rechter muisknop en kiest u voor 'schermresolutie'. Kies dan bij 'Meerdere schermen' voor : Deze beeldschermen uitbreiden.

    • Het formaat op mijn leerlingscherm is niet goed

      Om er voor te zorgen dat het leerlingscherm zich automatisch aanpast aan uw monitor of beamer, moet u eerst de schermresolutie instellen op 2 beeldschermen en daarna pas het Master-Drive programma opstarten.

    • Loopt mijn computer geen risico als ik de firewall uitzet?

      Nee, u loopt geen extra risico. Als u kiest voor de wifi verbinding van de router bent u niet meer verbonden het internet. Alles loopt dan via de router. Als uw wifi verbinding ingesteld staat op uw router dan kunt u ook geen andere sites meer bezoeken omdat de verbinding met het internet ontbreekt.

      Als u na gebruik uw wifi verbinding weer terug zet, dan wordt er pas weer verbinding gemaakt met het internet en moet u de firewall ook weer aanzetten.

    • De verbinding met mijn mobiele telefoon valt steeds weg

      Meestal wordt dit veroorzaakt door de schermbeveiliging die op de telefoon of tablet staat ingesteld. De telefoon schakelt na een paar minuten op stand by en vraagt dan om opnieuw de schermbeveiliging in te voeren. Schakel de schermbeveiliging uit voordat de wifi instelling gewijzigd wordt.