Veel gestelde vragen

  • MasterDrive helpdesk

    Heeft u vragen over MasterDrive dan staat onze helpdesk voor u klaar.

    Laatste versie?
    Loopt u tegen problemen aan in onze software? Dan is het mogelijk dat dit al opgelost is, zorg er daarom altijd voor dat u de laatste versie gebruikt. U kunt dit controleren door in MasterDrive rechtboven naar het tandwieltje te gaan en op de knop 'Update' klikken. Zorg er wel voor dat u verbonden bent met internet.

    Contactgegevens support
    Voor vragen over MasterDrive of leerhetverkeer.nl kunt u contact opnemen met onze helpdesk.
    De helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 20:00 en op zaterdag van 10:00 - 16:00.

    Telefoonnummer helpdesk:  085 - 48 39 202
    E-mailadres helpdesk: support@verjo.nl

    Vragen over bestellingen
    Voor vragen over uw bestellingen kunt u van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:30 contact opnemen met onze afdeling verkoop.

    Telefoonnummer verkoop: 073 - 551 47 26

    • Hulp op afstand

      Voor hulp op afstand klik op onderstaande afbeelding:

      teamviewer

       

    • Kan ik MasterDrive op een Apple computer gebruiken?

      Het programma MasterDrive is geschreven voor Windows computers en is standaard niet geschikt voor Apple computers. Wel is het mogelijk om MasterDrive te gebruiken via bijvoorbeeld Parallels Desktop. Leerlingen kunnen met een Apple smartphone wel gebruik maken van MasterTrainer.

    • Hoe moet ik mijn computer instellen voor 2 beeldschermen?

      Als u op het bueaublad bent, gebruikt u uw rechter muisknop en kiest u voor 'schermresolutie'. Kies dan bij 'Meerdere schermen' voor : Deze beeldschermen uitbreiden.

    • Het formaat op mijn leerlingscherm is niet goed

      Om er voor te zorgen dat het leerlingscherm zich automatisch aanpast aan uw monitor of beamer, moet u eerst de schermresolutie instellen op 2 beeldschermen en daarna pas het MasterDrive programma opstarten.

      Windows 10:
      1. Ga naar het bureaublad
      2. Klik op 'Beelscherminstellingen'
      3. Klik bij de optie 'Meerdere schermen' voor 'Beeldscherm uitbreiden'.

      Nadat u deze instellingen heeft gewijzigd dient u MasterDrive opnieuw op te starten.

    • Loopt mijn computer geen risico als ik de firewall uitzet?

      Nee, u loopt geen extra risico. Als u verbonden bent met de MasterDrive router bent u niet verbonden met het internet. Alles loopt dan via de router. Als u verbinding ingesteld staat op de router dan kunt u ook geen andere sites meer bezoeken omdat de verbinding met het internet ontbreekt.

      Als u na gebruik van MasterDrive de verbinding met de router verbreekt, dan zal er pas weer verbinding gemaakt met het internet en dient u de firewall ook weer aanzetten.

    • De verbinding met mijn mobiele telefoon valt steeds weg

      Meestal wordt dit veroorzaakt door de schermbeveiliging die op de telefoon of tablet staat ingesteld. De telefoon schakelt na een paar minuten op stand-by en vraagt dan om opnieuw om te ontgrendelt te worden. Dit is op te lossen door de stand-by tijd te verhogen of uit te schakelen.