Veel gestelde vragen

  • Retourneren

    • Mijn product is beschadigd / verkeerd geleverd

      Is uw product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd? Dan wordt uw product natuurlijk kosteloos vervangen. Neem contact op met onze klantenservice. Dan gaan wij dit zo snel mogelijk oplossen. 

    • Retour sturen (particulier)

      Voldoet het ontvangen product niet aan uw verwachtingen dan kunt u het product retour sturen binnen de bedenktermijn van 14 dagen. Die termijn gaat in op de dag nadat u het product heeft ontvangen. 

      U moet tijdens de bedenktijd wel zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U mag het product alleen uitpakken of gebruiken om te beoordelen of u het product wilt houden. Van software mag u het cellofaan niet verwijderen. Producten moeten worden geretourneerd inclusief alle geleverde toebehoren in originele staat en verpakking. 

      De retourkosten zijn voor uw rekening. Stuurt u het product op onze kosten retour dan zal de zending door VERJO geweigerd worden.
      Retourneren van producten gebeurt op uw risico. Wij adviseren u het product retour te sturen met een vervoerder (postNL) die de mogelijkheid biedt van track-en trace.
      Als VERJO bv de retourproducten in goede orde heeft ontvangen zal het factuurbedrag binnen 30 dagen worden teruggestort . Stuur altijd de originele factuur mee en vermeldt duidelijk uw IBAN-nummer.  

    • Retour sturen (zakelijk)

      Als u geen consument bent kunt u alleen producten retour sturen na overleg met onze klantenservice (tel 073-5514726 of info@verjo.nl).  Producten die aangepast zijn aan persoonlijke wensen of die zijn verouderd kunnen niet retour gestuurd worden. 

      U mag het product alleen uitpakken of gebruiken om te beoordelen of u het product wilt houden. Van software mag het cellofaan niet verwijderen worden.

      Producten moeten worden geretourneerd inclusief alle geleverde toebehoren in originele staat en verpakking. 

      De retourkosten zijn voor uw rekening. Stuurt u het product op onze kosten retour dan zal de zending door VERJO geweigerd worden. 
      Retourneren van producten gebeurt op uw risico. Wij adviseren u het product retour te sturen met een vervoerder (postNL) die de mogelijkheid biedt van track-en trace. 
      Als VERJO bv de retourproducten in goede orde heeft ontvangen zal het factuurbedrag binnen 30 dagen worden teruggestort . Stuur altijd de originele factuur mee en vermeldt duidelijk uw IBAN-nummer.  

      Bij retoursturen door zakelijke klanten kunnen handlingskosten in rekening gebracht worden. Deze kosten kunnen oplopen tot 20% van het factuurbedrag (met een minimum van € 15,00).